Search This Blog

Tuesday, April 1, 2014

Τα 20 'πιό' albums του 2014- so far


Η πιό άτακτη κι ανακατεμένη λίστα με τα 20 'πιό' albums που κέρδισαν τα βράδια και τις μέρες μου τους τρείς πρώτους μήνες του 2014

  1. To πιό οξύ και καθόλου OXYMORON είναι αυτό που ο Schoolboy Q τραγουδάει για gangstas και νύχτες και λέει ''Get up out your seat, you can have my drink, let me see you dance Get up off your feet, you can be my freak, let me see you jam when the sun falls, then the moon lights, might be a hell of a night ''


2. To πιό που μιλάει για τον θάνατο όταν ο Ήλιος σκοτώσει το Φεγγάρι


3. Το πιό έλα μωρό μου χόρεψε εδώ και πουθενά αλλού στα σύννεφα 


4. Το πιό spring crush το spleen μου μέσα να φωτίζεται από Black Light Generators


5. To πιό απογοητευτικό γαμώ το, αυτό με τους Aphgan Whigs

6. To πιό μεγάλη η χάρη της- φτύστην τρείς φορές να μην την εματιάξουν


7. Το πιό το αγόρι μου μεγάλωσε και πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι. Έλα μη ντρέπεσαι, ονειρέψου


8. Το πιό το πήραμε το Άλαμο κι εγώ θυμάμαι ''when the world was divided By a wall of concrete and a cube full of iron Still pull them out to the space and we don't return, oh, what a waste''


9. Το πιό δραματικά υπέροχο για τα ταξίδια μου στους Ανίερους Τόπους


10. To πιό το αίμα και το shoegaze νερό δεν γίνονται


11. Το πιό εκεί μακριά, ένας ήρωας μετράει τ'αστέρια


12. Το πιό μεγάλο ερωτηματικό ή κάνει ένα τραγούδι ένα δίσκο?


13. Το πιό ένα για τον δρόμο


14. Το πιό νταντά μάνα μ' στων αγγέλων τα σωθικά κάψε με, κάψε με


15. Το πιό αφύσικα αισιόδοξο και όχι


16. Το πιό πάω μια μέρα για μπύρες στο δρόμο


17. Το πιό σκοτεινό κι αντάξιο του μυαλού μου


18. Το πιο αυτό του Avaton Kortez ένα βράδι μαζί μου 

19. Το πιό Κύκνειο δέος
(Να είσαι ευγενής και θα στο στείλω)

20. Το πιό εγώ για πάντα

No comments:

Post a Comment