Search This Blog

Sunday, December 30, 2012

10 ανάκατα ευχαριστώ στο δικό μου 2012

Ανάκατα κι αυτά σαν τα μυαλά  μαλλιά μου:p

#1 Για το χιούμορ και το χαμόγελο της μάνας μου όταν ξύπνησε μετά το χειρουργείο. Δεν ξέρω αν ευχαριστούσε τη ζωή, σίγουρα όμως μέκανε να τη φχαριστήσω εγώ κι ας μη το ξέρει

#2 Για το GIRL.IS.A.GUN το έργο του καλύτερου έργου της ζωής μου
#3 Για τα πάρτι που δεν πήγα και διάβαζα κι έγραφα instead
#4 Για τα πάρτι που πήγα και δεν βαρέθηκα
#5 Για τις καινούριες παρέες που μούφερε (pics 'n tips upon request #not )
#6 Για τις ευκαιρίες που μούδωσε να κάνω ότι μου αρέσει,όπως μου αρέσει
#7 Για την αφοπλιστική ατάκα του Τατσόπουλου που με αποπροσανατόλισε εντελώς τη μέρα των γενεθλίων μου
#8 Για το πιό απρόσμενο και καλύτερο δώρο που πήρα τη μέρα των γενεθλίων μου από τον (ανορθόγραφο?)ποιητή που γνώρισα μόλις προχτές αλλά μάλλον ήξερα από πάντα

#9 Για τα χαμόγελα, τα γέλια, τα αστεία και τις αγκαλιές της Μαρίνας και του Ντίνου - και λίγα λέω-για κάποιους που γνώρισα πριν λίγους μήνες και μάλλον έπρεπε να έχω γνωρίσει χρόνια πριν, το timing μου μέσα. Τους αφιερώνω τον κόσμο μου
#10 Για τον Django, τις μουσικάρες του και την πιό φανταστική αληθινή ιστορία που έζησα κι έγραψα ποτέ και που δεν γνώρισα ή μάλλον γνώρισα πριν κάτι λιγότερους μήνες και μάλλον έπρεπε να έχω γνωρίσει αλλού και άλλοτε,το timing μου μέσα.Του αφιερώνω τον κόσμο μας
 Ride on ρε

*Γαμημένο 2012 τελικά δεν ήσουν και τόσο κακό,μάλλον μάρεσες  αλλά σίγουρα εγώ έχω πρόβλημα timing


No comments:

Post a Comment