Search This Blog

Tuesday, January 1, 2013

10 θα κι ένα περίπου soundtrack για το 2013 (Revisited)

#1 Θα συνεχίσω να προκαλώ την τύχη μου γιατί πολύ μου τάπρηξε τώρα τελευταία



#2 Θα λέω λιγότερα και θα κάνω περισσότερα γιατί πολύ μου τάπρηξα τώρα τελευταία



#3 Θα κάνω ένα μεγάλο ταξίδι. Με αεροπλάνο κι όχι με το μυαλό μου



#4 Θα βγώ πιό έξω εκεί που είναι το πραγματικό μου συνάφι



#5 Θα στείλω στα αζήτητα της μνήμης μου όσους με χάλασαν ενώ θα συνεχίσω να τραγουδάω



#6 Θα σε παίρνω τηλέφωνο κάθε φορά που θα σφηνώνομαι στο κεφάλι σου όπως εσύ στο δικό μου 



#6 REVISITED Θα (ξανα)πάω Primavera


#7 Θα μάθω ξένες γλώσσες χα, HTML5 για πάρτη μου και του χρόνου τέτοια εποχή τρέμω στην ιδέα του απολογισμού but you can always get what you want:p



#8 Θα μου δώσω όσο χρόνο θέλω για όλα όσα θέλω



#9 Θα ξαναχάσω την ψυχή μου πεθαίνοντας μέσα σε έρωτες,ποτά και μουσικές



#10 Θα ξαναζήσω για πάντα το βράδυ της 7 του Ιούνη

No comments:

Post a Comment