Search This Blog

Sunday, December 1, 2013

#Blogovision2013 #ShareToHelp #20 Jagwar Ma - Howlin


Λοιπόν φέτος ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές μου. Στα προσωπικά και στα επαγγελματικά μου. Πέρασα καλά, έκανα πολλά πράγματα που ήθελα να κάνω, ανοίχτηκα σε καινούρια πράγματα, γνώσεις κι ανθρώπους Και ήταν μία από τις καλύτερες μουσικές χρονιές και για μένα και για όλους,
Όμως όπως και πολλοί απο εσάς που ψηφίζετε στην #Blogovision2013 ΔΕΝ ΖΩ στον κόσμο μου.
Φέτος ήταν μία από τις χειρότερες χρονιές πολλών ανθρώπων σαν εμάς, πολλών γνωστών κι άγνωστων διπλανών μας.
Πολλοί έχασαν τις δουλειές τους και μετά ότι καλό είχαν στη ζωή τους, πολλοί έχασαν τα βασικά πράγματα στη ζωή τους, το φαγητό τους, τον καφέ τους, το σπίτι τους, την αξιοπρέπειά τους.
Έτσι πήρα την απόφαση να κάνω κάτι διαφορετικό φέτος ψηφίζοντας τους δίσκους που μούφτιαξαν τις μέρες και τις νύχτες.
Κάθε μέρα μαζί με τον δίσκο θα ανεβάζω μία φωτογραφία που θα έχω τραβήξει εγώ από όπου πηγαίνω και βρίσκω άστεγους και πεινασμένους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Θα σου λέω και που βρίσκονται.Αν θες να πας να βοηθήσεις. Ή, αν δεν προλαβαίνω, θα δανείζομαι φωτογραφίες από άλλους, πχ εσένα.
Ή π.χ την Fosphotos που δέχτηκε να με βοηθήσει κι από την οποία είναι η παρούσα φωτογραφία (και συγκεκριμένα του φωτογράφου Κωνσταντίνου Τσακαλίδη) γεγονός για το οποίο τους ευχαριστώ πολύ.
Μετά είναι στο χέρι σου να βοηθήσεις χρησιμοποιώντας το hashtag  #sharetohelp .
Εσένα δεν σου κοστίζει τίποτα. Ούτε κι εμένα. Σε αυτούς όμως μπορεί να είναι ένα κουλούρι, ένας καφές, ένα χαμόγελο κι αν είναι τυχεροί και κάτι παραπάνω.
#ShareToHelp κι ευχαριστώ.
Γιατί η μουσική μπορεί να μην μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, μπορεί όμως να τον κάνει να χαμογελάσει. Ή να ελπίσει. Ή και τα δύο.

#20 Jagwar Ma - Howlin



Σημείωση: Εννοείται πως δεν θα διεκδικήσω το κινητό του Most Valuable Blogger. Αυτό το αφήνω σε εσένα:-)

No comments:

Post a Comment