Search This Blog

Wednesday, December 11, 2019

Blogovision 2019: Στα 10 μου, από το Proto-Punk στο Post Punk και τα Raves



Τι να γράψει κανείς για τους Stooges. Αυτό που ένοιωσα όταν πρωτοείδα τον Iggy στην Ριζούπολη. Πόσα έχω χάσει γιατί ήμουνα μικρή όταν συνέβαιναν και σε μια χώρα που σχεδόν όλα τα ωραία απαγορευόντουσαν.
Οργή

Το πρώτο τους  album,  The Stooges βγήκε το 1969, όταν εγώ πήγαινα δημοτικό και τους πρωτοάκουσα το 1972, αν θυμάμαι καλά. Σε έναν ερασιτεχνικό που δεν θυμάμαι αν ήταν ο 
Animal Boy ή ο Cuttysark.
Έπος και δέος, με το I Wanna Be Your Dog να αποτελεί ένα από τα τραγούδια που θα ήθελα να πάρω μαζί μου στο θάνατο (στην εκτέλεση του Vicious για να είμαι ειλικρινής).
Δεν ξέρω αν ήταν οι MC5 ή οι Stooges που γέννησαν  το punk - βασικό θέμα καυγάδων ανέκαθεν- ξέρω όμως πως αν δεν ήταν οι Stooges δεν θα είχε φτάσει το punk σε τόσα εκατομμύρια αυτιά και σπίτια, ίσως γιατί το δικό τους punk ήταν λιγότερο πολιτικό και άρα πιο ''ελεύθερο''. 


Πότε πέρασαν πέντε χρόνια τώρα από τότε που βγήκε το επίσης απολίτικο αλλά απόλυτα δηλητηριώδες Plowing Into  the Field of Love των Iceage , τι να πω. Αν είχε η αμαρτία κιθάρες έτσι θα ακουγόταν, οπότε και καλώς παρήγγειλα όταν με το καλό αφήσω χρόνους  να με κάψετε και να παίζει κάπου το Glassy Eyed,Dormant and Veiled. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Και μετά ήρθε ο Umwelt και το Superior Life Forms.  Αναλογικός rave ακτιβισμός σε απευθείας σύνδεση με τις πιο σκοτεινές πτυχές και τα πιο δυνατά χτυπήματα του Industrial και του techno.


Στο υποθετικό σενάριο που δεν έχεις ακούσει το The Stooges,καλά να πάθεις,άστο. Άργησες!
Άκου το Plowing Into the Field of Love των Iceage, το #10 μου για την Blogovision 2010-19 εδώ 
Άκου οπωσδήποτε το άγριο #10 μου για την Blogovision 2019, το Superior Life Forms του Umwelt εδώ 






No comments:

Post a Comment