Search This Blog

Sunday, December 1, 2019

Blogovision 2019:Τα δύο #20 και ένα πίσω στο 1969




















   1969:
Εγώ με την ροζ πουκαμίσα αριστερά. Not! Εγώ δεξιά, κατά φαντασίαν hippie.Yes!
Το 1969 συνέβησαν δύο ρηξικέλευθα πράγματα στη ζωή μου.
Γνώρισα τον Τάκη και αυτός με σύστησε στους Beatles.
Μέχρι εκείνη τη στιγμή βολευόμουνα με ότι ακούγαμε στο σπίτι.Χατζηδάκι, λαϊκά,ρεμπέτικα και rock 'n roll, Presley, Pat Boone και τέτοια.
-Do you dance?
-Yes, I do!
O Τάκης ήταν μικρότερός μου.Eίχε έρθει από το εξωτερικό κι είχε ξανθά μαλλιά κομμένα mod, φόραγε λευκή πουκαμίσα, jeans και χαϊμαλιά. Πήγαινε Τρίτη Δημοτικού και στην οικογενειακή συμμάζωξη που γνωριστήκαμε με πήρε, πήγαμε στο δωμάτιο του μεγάλου του ξάδερφου, άνοιξε το πικάπ, έβαλε το Ob la di Ob -la-da και...
Αρχίσαμε να χορεύουμε κι όταν κατάλαβε ότι μου αρέσει έβγαλε από μια γωνία τον μεγαλύτερο δίσκο που είχα δει ποτέ (μέχρι 72άρια είχα δει ως τότε), πάτησε το κουμπί αλλαγής στροφών κι άρχισε να χορεύει με τη μουσική τραγουδώντας με νόημα ''Come Together''. Τα αγγλικά μου ήταν ακόμα χάλια,ότι μάθαινα από του Στρατηγάκη, αλλά αυτό αλοίμονο..το πιάσαμε το υπονοούμενο.
Έτσι γνώρισα το Abbey Road και τους Beatles.
Την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε το περιοδικό ΦΑΝΤΑΖΙΟ (κάτι σαν το ΚΛΙΚ της εποχής, εκδόσεις Τερζόπουλου νομίζω). Αυτό μου πρωτογνώρισε την κουλτούρα των hippies.
Και κάπως έτσι από τον Τάκη και το Φαντάζιο βγήκα στο κλαρί κι άρχισα να ακούω - με σχετική χρονοκαθυστέρηση λόγω χούντας κι εποχής - όλα όσα μου διαμόρφωσαν το σημερινό γούστο.
Από σήμερα, 50 χρόνια μετά και για 20 μέρες, θα ταξιδέψω σε μία πολύ σκοτεινή εποχή που μπόρεσαν να φωτίσουν και κάνουν αξέχαστη 20 πρωτοπόροι καλλιτέχνες και οι μουσικές  τους,ψηφίζοντας μαζί με τις άλλες δύο 20άδες μία τρίτη, φανταστική 20άδα, την εικοσάδα του 69.

#20 Blogovision 2019: 
House - Trance χορευτικοί πειραματισμοί από το παιδί από τη Ρωσία και Well Balanced Rollback -Moa Pillar 

#20 Blogovision 2010-19
Αποθεωτική Progressive Electronica, Slow Focus -Fuck Buttons


Στην 20άδα του 69 
#20 Abbey Road - Beatles



Ακούς τον Moa εδώ

No comments:

Post a Comment