Search This Blog

Monday, December 2, 2019

Blogovision 2019: Στα #19 Hello Cowgirls In The Sand


Σινέ Σαγιονάρα, στον Φάρο του Ψυχικού, εκεί που είναι τώρα μια κλειστή Alpha Bank, δίπλα στο τότε σπίτι του Δικτάτορα, Γιώργου Παπαδόπουλου. Οι Δυό Ληστές (Butch Cassidy and The Sundance Kid).
To 1969 βγήκαν στους κινηματογράφους 39 western με περίπου 100 πρωταγωνιστές εκ των οποίων καμία γυναίκα (αν εξαιρέσεις την Ross στο Butch Cassidy, την Dickinson σε ένα άλλο και δυό- τρεις ακόμη περιπτώσεις). 
Θα μου πεις, τι περίμενες; Αναρωτιόμουν γιατί δεν υπάρχει ΠΟΤΕ γυναίκα σε βασικό ρόλο, δεν περίμενα! Και φαντασιωνόμουν ότι ήμουν κι εγώ ένας καλός ληστής, πιστόλι, έσωνα κόσμο, άλογο, έρημος, πορεία στο Outland που λέγαμε και στο Marlboro.Και δώστου αγαπημένο μου ημερολόγιο και ραδιοφωνάκι.
Μικρούλα ήμουν, κάποτε -κάποτε ξέχναγα και τα πιστόλια και τον Eastwood κι ακούγοντας ραδιόφωνο είναι φυσικό τα πρώτα τραγούδια που αγάπησα να είναι τρυφερά και απαλά. 
Ετσι μπήκε στη ζωή μου ο Neil Young. 

50 χρόνια μετά, ακούω industrial techno και ο καλύτερος δίσκος της χρονιάς στο είδος της υπογράφεται από γυναίκα.

Blogovision 2019: Στο #19 post-death experience από την αυτοαποκαλούμενη Noisician 
Paula Temple και το Edge of Everything


Blogovision 2010-19: Στην αλλη πλευρά του εαυτού μου και στο  #19 το πρωτοποριακό, κοριτσίστικο κι ονειρικό Visions της Grimes


Στο #19 του 1969 το Everybody Knows This Is Nowhere του Neil Young 


Άκου την Paula να τα σπάει εδώ 


No comments:

Post a Comment