Search This Blog

Thursday, December 19, 2019

Blogovision 2019: Στο #2 μου για όλα φταίνε οι MC5


"And right now... right now... right now it's time to... kick out the jams, motherfuckers!"


Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο δύσκολος ως και κακόηχος μου είχε φανεί αυτός ο δίσκος που αγόρασα χάρη στο εξώφυλλό του


Μου πήρε καιρός να μπορέσω να εντρυφήσω στο είδος κι ήταν o έρωτάς μου για τον Sid που με έφτιαξε

Ακόμα κι αν έχεις ξανακούσει MC5, κάνε μία επανάληψη σε αυτό το προφητικό live  που ξεχύνεται από το Michigan του 1969 για να θρέψει αυτό που γεννήθηκε λίγα χρόνια πριν στο Bristol.
Αριστεροί,αντικαθεστωτικοί, οργισμένοι έσπειραν punk...

και...


IDLES! IDLES! IDLES! 


Στο #2 μου της Blogovision2010_19 το ξεσηκωτικό, συναρπαστικό, φανταστικό,θανατηφόρα χειμαρρώδες, τους αγαπώ



Η μουσική δεν τελειώνει ποτέ και δεν σταματάει ποτέ να προχωράει.

2019 κι ένα ακόμα θανατηφόρο album ήρθε για να μου πάρει τα αυτιά,την ψυχή,τον διάολο που κρύβω μέσα μου.
Σήμερα η άλλη πλευρά εκείνου που ξεκίνησε στα τέλη των 60ς συγχέει αδιάντροπα ρεύματα,είδη και beats,techno με drone,metal, dub και hip hop.



Για όσους δεν κατάλαβαν o Kevin  σαρώνει τη λίστα μου του 2019 με double bill και μαζί με τον Justin Broadrick,σαν ZONAL αυτήν την φορά, με διαλύουν με το θεοσκότεινο WRECKED 



No comments:

Post a Comment