Search This Blog

Saturday, December 20, 2014

Blogovision, Best Albums 2014 - Το καλύτερό μου bitchez


Από την πρώτη στιγμή που τους είδα live εκείνη τη νύχτα στη γωνία της μικρής σκηνής του Synch, πίσω, στον τοίχο, παρέα με τον Νίκο Μπάρλα της KLIK Records κι ειδικά τη στιγμή του Freak Out κατάλαβα πως είναι για μένα 100% , μου ταιριάζουν γιατί προχωράνε τα ακούσματά μου χωρίς να ξεπουλάνε το μουσικό παρελθόν μου φτιάχνοντάς με ακόμα και στα πιο σκοτεινά τους και, το κυριότερο, πως δύσκολα θα με προδώσουν.
Πέρσι στην Primavera τους αποθέωσα και φέτος νομίζω βγάλανε τον καλύτερό τους δίσκο ως τώρα.
Αγόρια, κορίτσια, αγαπώ τους Liars κι εύχομαι να τους ξαναδώ σύντομα, ιδανικά σε ένα δικό τους live γιατί  τα 45' είναι πολύ λίγα για να τα κάνεις όλα MESS.

Messify yourselves ακούγοντας ολόκληρο το γαμωτικό, ανυψωτικό κι άτακτο  MESS των Liars τώρα:





#2 Parkay Quarts - Content Nausea 
#3 Iceage - Plowing Into The Field Of  Love 
#4 SHXCXCHCXSH - Linear S Decoded
#5 In Death it Ends - Phantoms 
#6 Swans - To Be Kind
#7 Brian Jonestown Massacre - Revelation
#8 Temples -Sun Structures
#9 Xiu Xiu - Angel Guts: Red Classroom
#10 White Lung - Deep Fantasy
#11 The Hidden Cameras - AGE 
#12 A Victim Of Society - Distractions
#13 Andy Stott - Faith In Strangers
#14 Robert Plant - Lullaby and The Ceaseless Roar
#15 Kid Cudi - Satellite Flight, The Journey To The Mother Moon
#16 Mechanimal - Secret Science
#17 Pharmakon - Bestial Burden
#18 ΗΤRΚ - Psychic  9-5 Club
#19 Cheetahs - Cheetahs
#20 Perfume Genius - Too Bright

Εδώ να ευχαριστήσω πολύ τους φίλους μου art directors Σάββα Κοντό και Κώστα Σαρρή για την υπομονή τους 20 μέρες τώρα και την πολύτιμη βοήθειά τους στην υλοποίηση των εικαστικών της ψηφοφορίας μου με πρωταγωνιστή τον γάταρό μου #Ruby_TheCat :p

No comments:

Post a Comment