Search This Blog

Tuesday, December 13, 2016

Blogovision 2016,Στο #8 To Τρίο που είδα όταν έπαιζαν οι Radiohead. What Else?

Πες Analogue Kosmiche, Post-punk Electro, Neu Kraut, Hi-tech Jazz Techno και Hi -Hats!


Τους Cavern of Anti-Matter τους είδα πρώτη κι ελπίζω όχι τελευταία φορά αργά το βράδυ της 3ης Ιουνίου στην φετινή Primavera όταν το ολόκληρο το Forum είχε αδειάσει με τον κόσμο να παραληρεί βλέποντας Radiohead  πέρα, στις μεγάλες σκηνές και στην ακριβώς αντίθετη μεριά της μικρούλας Adidas Originals που έπαιζαν αυτοί.
Με σκλάβωσαν από την πρώτη ματιά ή - να το θέσω πιο μουσικά - από τo πρώτο μπάσιμο Hi- Hats.
Ήταν η μέρα που γρήγορα αποφάσισα να βάλω τον Joe Dilworth στο Πάνθεον των αγαπημένων μου drummers και αυτή που μου άνοιξε τον δρόμο στο void beats /invocation trex , έναν δίσκο τόσο ώριμο και ολοκληρωμένο όσο και το δημιουργικό παρελθόν των δημιουργών του.


Αντίθετα με ότι έκανα παλαιότερα έχω αρχίσει και διαβάζω reviews, ειδικά από άγνωστα σε μένα μέσα που βρίσκω τυχαία ψάχνοντας στην Google, περισσότερο για να ανοίξω τον γνωστικό μου ορίζοντα και να δω απόψεις που ενδεχομένως ούτε μου έχουν περάσει από το μυαλό, να ανακαλύψω μουσικές που έχουν επηρεάσει τους μουσικούς που ακούω αλλά και για - αιώνιος φύτουλας - να μάθω νέες λέξεις.  Σε αυτό το πλαίσιο διάβασα μια απολαυστική κριτική για τον δίσκο εδώ - ακόμα κι αν δεν ξέρεις Ιταλικά, αξίζει να προσπαθήσεις έστω και με Google translator, θα καταλάβεις.

Πάντα όμως η μόνη κριτική που μένει είναι αυτή του στομαχιού μου, αν καίγεται σημαίνει ο δίσκος ή το τραγούδι λένε. Αυτήν την τέλεια κριτική ένοιωσα  στο στομάχι μου με το void beats/invocation trex για να συμφωνήσουν μαζί του από την πρώτη ακρόαση τόσο τα αυτιά όσο και το μυαλό μου.

Δες λίγο από το live των Cavern of Anti - Matter στην  Primavera με κλικ στην φωτό


Αφέσου στα χέρια και τα πόδια του Joe Dilworth εδώ


 #8  Cavern of Anti-Matter - void beats/invocation trex

*Photo taken from http://www.lightinthebox.com/

No comments:

Post a Comment