Search This Blog

Wednesday, December 12, 2018

Blogovision 2018: Στο #9 μου, grime hip hop κι ένα Aνάποδο Kαπέλο από τη Θεσσαλονίκη


Προσβάλλονται απ' το ραπ ρουφιάνοι και police-μάνοι, 
σεκιούριτι με αλεξίσφαιρα και άσπρα κράνη, 
μου λένε «για χαλάρωσε, δεν είναι ταινία», 
μετά τους βλέπω να βαράνε δυο παιδιά στην παραλία


Τον Λεξ μου έμαθε πριν από χρόνια σαν Βόρεια Αστέρια και μετά σαν Ανάποδα Καπέλα η κόρη μου.
Από τότε έχει τύχει σε διάφορες κουβέντες να πιάνω τον εαυτό μου να λέει πως ότι πιο συναρπαστικό και αυθεντικό πέρασε τις τελευταίες δύο δεκαετίες από την ελληνική μουσική είναι αυτού του είδους το hip hop - grime και στίχος που σου σκίζουν την καρδιά και βάζουν τα διαφημιστικά τρικ τύπου ''ποιοι είναι και τι κάνουν οι millennials'', ''η Generation Y'' κλπ σε ρολό στον κώλο μας. Θες να μάθεις τι κάνουν όλοι αυτοί?

Μουσική από YouTube δεν ακούω και νάναι καλά ο Γεράσιμος που μου είπε ότι βγήκε το 2ΧΧΧ.
E,αν θες να μάθεις τι κάνουν όλοι αυτοί, οι Generation Χ,Υ, Ζ, whatever άκου το 2ΧΧΧ , δες τα views που έχουν τα κομμάτια του Λεξ στο YouTube και διάβασε αυτά που είπε ο Λεξ στο VICE



No comments:

Post a Comment