Search This Blog

Monday, December 13, 2021

Blogovision 2021 - 1971: T.Rextacy

 Life's A Gas

                               Marc Bolan



Πολλές φορές οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν αυτό που περιγράφουν οι νότες. Και καμία ανάμνηση δεν μπορεί να είναι εξ ίσου δυνατή με την στιγμή.

Την πόρτα για την σχέση μου με τον David Bowie και την μουσική που ακούω κατά κόρον σήμερα, μου την άνοιξε ο Marc Bolan.

1971. Το πρώτο κομμάτι που άκουσα από αυτόν ήταν το Get It On. Δεν πέθανα. Αγόρασα το Electric Warrior επειδή μου άρεσε σαν γκόμενος στις φωτογραφίες που έβλεπα στο Φαντάζιο. Το έβαλα Κυριακή βράδυ που οι γονείς μου έλειπαν με τους κουμπάρους τους σε ταβέρνα.

Και τότε ακούστηκε μια  φωνή από ψηλά. Life's A Gas.

Και χρόνια μετά βλέπω το ζενερίκ του Billy Elliot και στο άκουσμα του Cosmic Dancer φεύγουν δάκρια στο καλοκαιρινό σινεμά στο Λαύριο, ανάμεσα σε ξιπασμένους που έχουν σπίτια με ακριβά πλακάκια κι εσωτερικές πισίνες. 

Ο δίσκος που υπήρξε η βάση για το synth, dark και new wave είναι όλος δικός μου και χορεύεται τρυφερά μαζί με όλες τις αναμνήσεις εκείνης της εποχής που πήγαινες σχολείο και τις κοίταγες όλες και σου φαίνονταν τόσο ανίδεες μπροστά σε αυτό που ζούσες ακούγοντας το Jeepster.

Πενήντα χρόνια μετά, πέφτω πάνω στον  Enzo. Enzo Kreft. Το Different World, γνήσιο παιδί του Electric Warrior, μιλάει για τα σκατά που ζούμε στην κοινωνία του κορωνοϊού κι εγώ χορεύω ξανά σαν Cosmic Dancer.

Νούμερο 8. Shall we dance?


#09 Richard Dawson, Circle - Henki

#10 Arab Strap- As Days Get Dark

#11 Caterina Barbieri – Fantas Variations

#12 Crawler – Idles

#13 For Those I Love – For Those I Love

#14 Jerusalem in My Heart – Qalaq

#15 Restive Plaggona - Restive Plaggona

#16 Liars - The Apple Drop

#17 Jung Jaeil – The Squid Game

#18 Xiu Xiu- OH NO

#19 Blanck Mass - In Ferneaux

#20 Jung Jaeil – Psalms

 


No comments:

Post a Comment